1. MÜÜGITINGIMUSED

  • Müügitingimused kehtivad Maruun.ee veebipoe klientidele (edaspidi Klient) ja Maro Nordic OÜ, registrikood 16500762 (edaspidi Maruun.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  • Registeerideks kasutajaks maruun.ee ja/või ostu sooritades kohalduvad käesoleva lepingu Müügitingimused.
  • Müügitingimustele lisaks kohaldatakse Maruun.ee ostu sooritamisele Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
  • E-pood jätab endale õiguse teha ühepoolseid muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse http://www.maruun.ee/muugitingimused.

2. HINNAD

  • Kõik müügihinnad on kuvatud Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  • Maruun.ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu.
  • Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

3. TELLIMUSE VORIMSTAMINE

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.
  • Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Maruun.ee arvelduskontole.
  • Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab Maruun.ee Kliendile e-kirjaga kinnituse ning arve.
  • Kaupade eest, mida ei ole võimalik komplekteerida, maksab Maruun.ee Kliendile raha tagasi hiljemalt 14- päeva jooksul või pakub samaväärilise asendustoote kliendi nõusolekul.

4. KOHALETOIMETAMINE

  • Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup komplekteerida kuni 15 kalendripäeva jooksul (näiteks personaalsete kinkekomplektide puhul).
  • Maruun.ee komplekteerib Kliendi poolt ostetud tooted 1-7 tööpäeva jooksul.
  • Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
  • Maruun.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Maruun.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

6. TAGANEMISÕIGUS

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
  • Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama avalduse vabas vormis aadressil info@maruun.ee(Kontakt), kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
  • Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis. Eemaldatud ei tohi olla ümbriskile.
  • 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, mis on valminud tellimustööna Kliendile.
  • Maruun.ee-l on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

  • Töödeldakse järgmisi andmeid: nimi, telefoninumber ja e-posti aadress; kauba kohaletoimetamise aadress; pangakonto number; kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu); klienditoe andmed ja IP-aadressi.
  • Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
  • Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
  • Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). E-posti kasutatakse lisaks arvete saatmiseks ning telefoni nr kasutatakse pakiautomaati jõudnud kauba teavitamiseks.
  • Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks, kliendieelistuste analüüsimiseks ning mh tarbijavaidluste lahendamise eesmärgil.
  • E-maili aadressit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks vaid sellisel juhul kui klient on andnud selleks kirjaliku nõusoleku.

8. ISIKUANDMETE KOLAMDATELE ISIKUTELE EDASTAMINE

  • Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
  • Kliendi isikuandmed edastatakse raamatupidamistoimingute tegemiseks.
  • Maro Nordic OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Maro Nordic OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance UAB-le.

9. ISIKUANDMETEGA TUTVUMINE JA PARANDAMINE

  • Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis või klienditoe vahendusel. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel. Kui isikuandetega tutvumise taotlus on esitatud elektrooniliselt, esitatakse ka teaveüldkasutatavate elektrooniliste vahendite kaudu.
  • Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta kliendikonto seadete all või teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
  • Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va isikuandmed (ostuajaloo andmed), mida on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
  • Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni
  • Raamatupidamise algdokumentides sisalduvaid isikuandmeid säilitatakse seitse aastat.
  • Kliendil on õigus taotleda oma isikuandmete töötlemise piiramist, kui andmed on ebaõiged või pole täielikud või kui tema isikuandmeid töödeldakse ebaseaduslikult.
  • Kliendil on õigus esitada vastuväiteid seoses tema isikuandmete töötlemisega, kui tal on alust arvata, et tema isikuandmete töötlemiseks puudub seaduslik alus.
  • Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
  • Vastuses taotlusele tuuakse ka välja need isikuandmed, mida ei kustuta ning millisel õiguslikul alusel ja põhjusel.
  • Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel ( info@maruun.ee). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

13. PRETENSIOONIDE ESITAMINE JA VAIDLUS

  • Maruun.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Maruun.ee kohustus.
  • Kui Maruun.ee-st ostetud kaubal on puudused, mille eest Maruun.ee vastutab, parandab või asenda puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Maruun.ee ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Maruun.ee vastab pretensioonile 7-tööpäeva jooksul peale pretensiooni kättesaamist.
  • Maruun.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või hoiustamisetulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.
  • Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel, palun saata e-kiri aadressile info@maruun.ee.
  • Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.
  • Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.